پسر آریایی

وبلاگ ..پسر آریایی..

پسر آریایی

وبلاگ ..پسر آریایی..

یه عالمه اس ام اس عاشقانه



 


۱- بزرگترین متهم تاریخ کسی است که نمی دونه قلبش واسه ی کی می تپه.


..................................



2- متین ترین کلام:عشق جذاب ترین کلام:آشنایی پاک ترین کلام:وجدان تلخ ترین کلام:جدایی زشت ترین کلام:خیانت سخت ترین کلام:تنهایی و بدترین کلام:بی وفایی.


..................................



3- عمریست که ویران شده ام ساکت و سرد و پریشان شده ام تا تو آیی و مرا دریابی من اسیر شب طوفان شده ام.


..................................



4- تو همان فرشته ای هستی که در بهار قدم می زنی و برگ درختان انتظار پاییز را می کشند تا جای پایت را بوسه بزنند.


..................................



5- دوست دارم نه به اندازه بارون آخه یه روزی بند میاد!



..................................




6- تو خیلی آرزو داری و من یه آرزو و آن اینکه تو به تک تک آرزوهات برسی.



..................................


7- هنوز در پی جراح زبردست می گردم تا سرنوشت من و تو را به هم پیوند بزنه.



..................................


8- چه کنم تو سلطان جهانی و من درویش خرابات تو ارباب وفایی و من نوکر ارباب


..................................



9- شب رو دوست دارم چون تو دل یه ماه داره!


روز و دوست دارم چون تو دلش یه آفتاب داره!


خودمو دوست دارم چون تو دلم تو رو دارم.


..................................



10- عشق گلی است که 2 باغبان آن را می پرورانند 1) عاشق 2) معشوق .


..................................



12- قصه عشق من و تو به قشنگی خیالم من و تو ماهی و آبیم که جداییمان محاله.


..................................



13- آنقدر دوستت دارم که خدا داند


این اسرار فقط باد صبا داند


نخواهم گل که گل بی اعتبار است


تمام عمر گل فصل بهار است


تو را خواهم از گلهای عالم


که عطر تو همیشه ماندگار است.


..................................



14- همه ی دنیا را بگیر


دلخوشی ام را بگیر


هرچی می خواهی ازم بگیر


اما این احساسی که من بهت دارم ازم نگیر.


..................................



15- خستگی من از رودها نیست خستگی من از ماهی هایی است که به زیبایی دریاها نمی اندیشند



پس ای دوست ،زیبا نگر باش


..................................



16- از دست رفیقان عقرب صفت دوستی با مار کبری آرزوست.


..................................



17- ساحل به دست می گردم به دنبال کشتی ایی که در من لنگر افکند تا بارنامه کنم تمام هستی ام را بدان بندری که تو باشی



 


 


.......................................



بی تو بودن را برای با تو بودن دوست دارم.


دوستت دارم...



 


 


........................................


قانون اخر نیوتن :زمین هیچ جاذ به ای نداره سیب ها به خاطر تو می افتند تو تنها جاذبه زمین هستی



 


..........................................................................



 


زرد است که لبریز حقایق شده است ------ تلخ است که با درد موافق شده است --------شاعر نشدی وگرنه میفهمیدی --------- پاییز بهاریست که عاشق شده است



..........................................................................



 


ازم پرسید :من مال توام؟ گفتم:آره!مال خود خودتم. هر کاری دلت می خواد باهام بکن. گفت :هر کاری؟ گفتم:آره. ............ تنهام گذاشت و رفت



..........................................................................



 


 


 


اگه کلید قلبیو نداری قفلش نکن اگه خداحافظی در راهه سلام نکن


اگه دستیو گرفتی رهاش نکن دفتری که بسته شده دیگه بازش نکن


قلبی که شکسته دیگه نازش نکن حرفی که زده شد دیگه تکرارش نکن



..........................................................................



 


چگونه شیشه شوم وقتی



نگاهت از سنگ است



..........................................................................



 


گر کسی می گوید که برای تو می میرد دروغ میگوید ..



حقیقت را کسی میگوید که برای تو زندگی می کند!!



..........................................................................



 


گفتم به گل زرد چرا رنگ منی


افسرده و دلتنگ چرا مثل منی


من عاشق اویم که رنگم شده زرد


تو عاشق کیستی که هم رنگ منی



..........................................................................



 


روزی عشق از دوستی پرسید تفاوت منو تو در چیست؟ دوستی گفت من دیگران را به سلامی آشنا میکنم تو به نگاهی.....


من آنان را با دروغ جدا میکنم تو با مرگ



..........................................................................



 


بر دریچه ی قلبم نوشتم ورود ممنوع ! عشق آمد و گفت : بی سوادم !!



..........................................................................



 


شاید زندگی آن جشنی نباشد که آرزویش را داشتی ،



اما حال که به آن دعوت شده ای تا میتوانی زیبا برقص



.........................................................................



 


 


می کشمت سوی خویش . این کشش قلب ماست ..



قلب تو گر آهن است. قلب من آهنرباست



یک بار از کنار دریا عبور کردی یک عمر امواجش برای بوسیدن جای پایت به ساحل میروند



.........................................................................



قلب مثل دو تا اتاق دیوار به دیوار هست که یکی از اتاقها غم و دیگری شادی


. می گن آرام بخند که تو اتاق بقلی غم را بیدار نکنی دن جای پات میان و میرن



.........................................................................


.بعضی عشق ها آتشین اما کم عمق و سطحی هستند گردبادی بر پای می کنند و زود هم سرد می شوند


اما بعضی عشق ها عمیق است و ملایم چون یک نخ باریک شروع می شود و در طول زمان استمرار می یابد



.........................................................................


ثمره عمر آدمی یک نفس است و آن نفس از برای یک همنفس است گر نفسی با نفسی هم نفس است آن یک نفس از برای عمری بس است



.........................................................................


می دونی کی می فهمی دنیا دو روزه ؟ وقتی اونی که دوستت داره بهت می گه تا آخر دنیا باهاتم



.........................................................................



- رفتنت آغاز ویرانیست حرفش را نزن


ابتدای یک پریشانی است حرفش را نزن


....


دوست داری بشکنی قلب پریشان مرا


دل شکستن کار آسانیست حرفش را نزن



.........................................................................



آیا میدونی خدا چرا بین انگشت های دست فاصله قرار داده؟؟؟



تا این که کسی که تو دوستش داری بیاد و با دستاش اون فاصله رو برای همیشه پر کنه



پس بیا برای همیشه دستای منو بگیر و قول میدم که هیچوقت نزارم ترکم کنی..



.........................................................................



وقتی مرگم فرا رسید اگه به بهشت رفتم ..اسمتو رو یه ستاره طلایی مینویسم تا تمام فرشته های خدا بدونن



........................................................................



تو مث نور خورشید هستی خیلی گرم.. تو مث شکرهستی خیلی شیرین



تو مث خودت هستی ..



و دقیقا به همین خاطره که من دوستت دارم



.........................................................................



عشق یه سم شیرین هست...بدون نسخه اون کسی که دوستش داری مصرفش نکن.



از دسترس بچه ها دور نگرش دار..و در محل تاریک و خنک نگهداریش کن..


.........................................................................


وقتی زمانی رسید که خواستی قلبت رو به کسی تقدیم کنی ..اول مطمئن شو که اون قلبتو نمی شکنه.



 


چون قلب شکسته لوازم یدکی نداره


........................................................................


بدون عشق.روزها:.....غم...گلایه..اشک..بیهودگی.تشنگی..هراس..نابودی



.........................................................................



هرگز هیچ حسرتی اینچنین یک جا جمع نمی شود که در این سه جمله کوتاه



.........................................................................



هرگز هیچ حسرتی اینچنین یک جا جمع نمی شود که در این سه جمله کوتاه


.........................................................................



آسمان را قسمت کردند:.....تکه ای برای برکه.....تکه ای برای رود....تکه ای برای دریا


.


دلم را قسمت کردند:..........تکه ای برای تو....تکه ای برای تو......تکه ای برای تو



........................................................................



قانون اخر نیوتن :زمین هیچ جاذ به ای نداره سیب ها به خاطر تو می افتند تو تنها جاذبه زمین هستی



.........................................................................


برای شکستن من یه اخم کافیه ...


نیازی به فریادت نیست


واسه اشک ریختنم سکوت تو کافیه ...


نیازی به قهر نیست


برای مردنم حرف رفتنت کافیه ...


نیازی به انجامش نیست


........................................................................



. زندگی اجبار است مرگ انتظار است عشق 1 بار است جدایی دشوار است ولی یاد تو همیشه ماندگار است


.........................................................................



توی زندون قلبت اینقدر شلوغ می کنم و زندانی ها رو اذیت میکنم تا مجبور بشی منو بندازی توی انفرادی قلبت



........................................................................


.


بیمار خنده های تو ام ؛ بیـــــــــــــــــــشتر بخند خورشید آرزوی منی ؛ گرمـــــــــــــــــــــتر بتاب



 


.........................................................................



هیچکس نمیتونه به دلش یاد بده که نشکنه ولی حداقل میتونیم یادش بدیم وقتی شکست لبه تیزش دست اونی رو که شکستش نشکنه



.........................................................................



اگه چشمات پرسید بگو ندیدمش... اگه گوش هات پرسید بگو نشنیدمش... اگه دستت لرزید بگو مال سرماست...


اما اگه دلت لرزید به خودت دروغ نگو دوستش داری



 


.........................................................................



زندگی مثل پیانو است ، دکمه های سیاه برای غم ها و دکمه های سفید برای شادی ها .


اما زمانی میتوان آهنگ زیبایی نواخت که دکمه های سفید و سیاه را با هم فشار دهی



.........................................................................



ببخشید از معاملات عشقی مزاحمتون میشم می خوستم ببینم شما قلبتون مستاجر نمی خواد؟؟؟؟؟



........................................................................


جمله دوست داشتن ودوستت دارم


حتی دروغش قشنگ است





 


........................................................................




به دنبال واژه ای می گردم تا قلبم را سیراب کنم



و این آخرین شاید هم آغازی برای فرداییست که هنوز



در راه نیست و کاغذهای مچاله شده زباله دان گواه به



این راز دارند و این آینه خسته تر از همیشه زیر غباری



از دور تنها تصویر مرابدون هیچ واژه ای به سکوت فریاد



می زند امروز غبارت را به باد می دهند.



هرگاه دلت هوایم را کرد، به آسمان بنگر و ستارگان را ببین که همچون دل من در هوایت می تپند



..........................................................



وفاداری را باید از نیلوفری آموخت که به دور هر شاخه ای می پیچد؛در آغوشش می میرد.



....................................................



آرزو دارم که قشنگترین گل سرخ دنیا را بچینم و بر برگهای آن قطره ای از خون خود را بچکانم وآنرا به محبوبم هدیه کنم .


تا زمانی که گل را می بوید نفسش خون مرا گرم کند



...............................................



می دونی چرا دل به دلت دادم؟ به خاطر شباهتت به ماه ، با این تفاوت که ماه سه حرف داری ولی تو حرف نداری!



...............................................



پرسید چون دوسم داری بهم نیاز داری یا چون بهم نیاز داری دوسم داری؟!


گفتم چون دوستت دارم بی نیاز ترین آدم روی زمینم!



..........................................



فرشته ها وجود دارن اما بعضی وقتها چون بال ندارن ما بهشون میگیم رفیق



.


.........................................


بوسه برعکست زنم ترسم که قابش بشکند


قاب عکس توست اما شیشه عمر من است


بوسه بر مویت زنم ترسم که تارش بشکند


تار موی توست اما ریشه عمر من است



......................................



شبا بروکنار پنجره تا ستاره ها ببیننت و حسودیشون بشه که ماهشون مال منه!



.................................



سالها آرزو میکردم سایه اش بر سرم باشد.کور بودم و نمیدیدم او سراسر نور بودو سایه نداشت !



........................................



مردن آن نیست که در سینه ی خاک دفن شوم


مردن آن است که از خاطر تو با همه ی خاطره ها محو شوم!



......................................



اگه من و تو دوتا برگ باشیم، هنگام خزان من زودتر از تو میشکنم تا زمانی که می‌افتی در آغوشم بگیرمت....



...............................


.


بزرگترین آرزوم اینه کوچکترین آرزوت باشم...



..........................



وفای شمع را نازم که بعد از سوختن ...به صد خاکستری در دامن پروانه میریزد...


نه چون انسان که بعد از رفتن همدم... گل عشقش درون دامن بیگانه میریزد...



.........................................



اگه کسی دیوونت بود ، بازیش نده اگه عاشقت بود ، دوستش داشته باش اگه دوست داشت ،


بهش علاقه نشون بده اگه بهت علاقه داشت ،


فقط بهش لبخند بزن اینطوری همیشه یه پله ازش عقبتری اگه یه روزی خسته بشه و یه پله بیادعقب تازه میشه مثل تو!



..................................



پروانه امشب پر مزن اندر حریم یار من


شاید صدای پرپرت از خواب بیدارش کند ...



.......................................



زخم زندگی من تو هستی ؛ همه به زخم زندگیشون دستمال می بندن ، ولی من به زخم زندگیم دل بستم



....................................



شب بهت اس ام اس دادم


که بگم تنهام , مثله ماه .


کوچیکم مثله ستاره


اما دوست دارم به قد آسمونی که اندازه نداره



.....................................



من پذیرفتم که عشق افسانه است


این دل درد آشنا دیوانه است


می روم شاید فراموشت کنم


با فراموشی هم آغوشت کنم


می روم از رفتن من شاد باش


از عذاب دیدنم آزادباش


گر چه تو تنها تر از ما می روی


آرزو دارم ولی عاشق شوی


آرزو دارم بفهمی درد را


تلخی بر خوردهای سرد را



........................................



دیروز با یک دسته گل امده بود به دیدنم با یک نگاه مهربون همون نگاهی که سالها ارزو شو داشتم و از من دریغ می کرد گریه کرد


و گفت دلش برام تنگ شده ولی من فقط نگاهش کردم .. وقتی رفت سنگ قبرم از اشکش خیس شده بود



....................................



قلبم رو شکستی ولی من بیشتر از قبل دوستت دارم میدونی چرا ؟؟؟ چون حالا هر تیکه از قلبم تورو جداگونه دوست داره



........................



سلام خوبی؟یه کاری باهات دارم امشب برام انجام میدی؟؟


.


.


.


.


.



امشب اینجا هوا ابریه!!


ماه توی اسمون نیست.


میشه خواهش کنم توبیای و ماه اسمون باشی.


آخه هر چی گشتم از تو ماه تر پیدا نکردم



.............................



 


نگو بار گران بودیم و رفتیم



نگو نامهربان بودیم و رفتیم



اینها دلیل محکمی نیست



بگو با دیگران بودیم و رفتیم



 


 


..........................................................................



 


 


عشق مانند هوا همجا جاری است، تو نفسهایت را قدری جانانه بکش



 


..........................................................................



دوستت دارم حتی اگر داشتن تو برای همیشه رؤیایی بیش نباشد و سرانجام تو نصیب عاشقی دیگر شوی



..........................................................................



دیوانه عشق توام


از عشق تو یارا ، لحظه لحظه مست مستم


به تو دل داده ام و کوچه گردی بت پرستم


بی تو من دیوانه ام ، با عشق تو فرزانه ام


هر لحظه من با یاد تو ، آواره ای بی خانه ام


در به در دنبال تو ، این دل به سوی کوی تو


در حسرت دیدار تو ، مجنون شدم بر روی تو


آن صوت بی تکرار تو ، آرامش قلب منست


روح زلال و پاک تو ، تنها دلیل بودنست


با من بمان ، با من بخوان ، ای همه بود و نبود


دیوانه عشق توام ، ای هستی و ای تار و پود



 


.........................................................................



 


سر هر قبرئ صلیبئ میگذارند تا نشانگر آن قبر باشد منهم بر گردنت صلیبئ مئ آویزم تا همه بدانند که گورستان عشق من قلب توست



.........................................................................



 


 


لبخند بهانه ای است برای زنده بودن لحظه هایت همیشه سرشار از این بهانه باد



 


 


..........................................................................



صدایت در گوشم زمزمه میشود


و نگاهت در ذهنم مجسم ولی...


من تو را میخواهم نه خیالت



 


..........................................................................



کاش میشد با تو بودن را نوشت تا که زیبا را کشم بر هرچه زشت کاش میشد روی این رنگین کمان می نوشتم تا ابد با من بمان



..........................................................................



در زندگی بارون نباش که فکر کنن با منت داری خودتو به شیشه میکوبی ، ابر باش که منتظرت باشن که بباری!



..........................................................................



شهاب یاد تو در آسمان خاطر من خط زر کشید بیا ، ز غضه تو رنگ من و رنگ شب پرید بیا



.........................................................................



ان چه باشد که فدای قدم دوست کنم این متاعیست که هر بی سر و پایی دارد



.........................................................................



بی قرار توام و در دل تنگم گله هاست بی تاب شدن عادت کم حوصله هاست مثل عکس رخ مهتاب که افتاده در آب در دلم هستی و بین من و تو فاصله هاست.



.........................................................................



محبت مثل سکه میمونه که اگه بیفته تو قلک قلب نمیشه درش آورد. اگرم بخوای درش بیاری باید اونو بشکنی!


.........................................................................



سکوتی بود بر قلبم که با آن میزدم فریاد اگر از شهر غم رفتی مرا هرگز مبر از یاد



.........................................................................



آنگاه که ........... ضربه های تیشه زندگی را بر ریشه آرزوهایت حس می کنی, به خاطر بیاور که ................ زیبایی شهاب ها از شکستن قلب ستارگان است.


.



هر موقع خواستی از کسی جدا بشی یادت نره بهترین راه اینه که بهش بگی برای همیشه خدانگهدار، شاید طرف مقابلت ناراحت بشه و قلبش بشکنه ولی بهتر از اینکه منتظر بمونه



.........................................................................



 


خوشبخت ترین خوش شانس ترین


سعادت مند ترین ادم تو دنیا تو


نیستی.....اونی هست که تو رو داره



 


 


.........................................................................



 


 


میخواهم آینه ای باشم زلال.هرچه شکسته تر بهتر.تا هفت هزار بار در من تکثیر شوی.



تا منتظر قدموم مبارک شما هستم



اله عشق



.........................................................................



من تمنا کردم


که تو با من باشی


تو به من گفتی


هرگز هرگز


پاسخی سخت و درشت


و مراغصه این هرگز کشت



 


 


.........................................................................



برای شکستن من یه اخم کافیه ... نیازی به فریادت نیست واسه اشک ریختنم سکوت تو کافیه ... نیازی به قهر نیست برای مردنم حرف رفتنت کافیه ... نیازی به انجامش نیست



..........................................................................



اگه تو کوچه پس کوچه های دلم گم شدی دنبال کسی نگرد که بهت آدرس بده چون غیر از تو کسی نیست



..........................................................................



اگه چشمم تو رو خواست قول میدم چشممو ببندم، اگه زبونم تو رو خواست قول میدم گازش بگیرم ، اما اگه دلم تو رو خواست چه کار کنم.؟؟



..........................................................................



چشم هایت به من آموخت که با آخرین نگاه اولین رنج آغاز میشود



..........................................................................



یک جمله معروف از هم جدا می شوند تا یکدیگر رو امتحان کنند و هر کدام در انتظار دیگری،



همدیگرو نمی بینند. چون هر دو به صورت اتفاقی به جمله معروف ویلیام شکسپیر بر می



خورند: « عشقت را رها کن، اگر خودش برگشت، مال توست و اگر برنگشت از قبل هم مال تو نبوده »



..........................................................................



دیشب فرشته ای فرستادم تااز تو مواضبت کنداماوقتی رسید توخواب بودی زود برگشت وگفت هیچ فرشته ای نمی تواند مواظب فرشته ای دیگر باشد



..........................................................................



سعی کن همیشه تنها باشی چون تنها به دنیا آمده ای و


تنها می میری بگذار عظمت عشق را هیچ گاه درک نکنی چون آنقدر عظیم است که تو


را در زندگی نابود می کند اما اگر عاشق شدی ... فقط یک نفر را دوست بدار بخند ،


گریه کن و قدم بردار تنها برای یک نفر



..........................................................................



می گن لبخند ربطی به مرگ نداره ، ولی تو بخند تا من برات بمیرم



.


..........................................................................



نمی دونم گنجشک ها که شبیه هم هستند چه جوری همدیگه رو می شناسن و نمی دونم چند نفر شبیه من هستند که تو دیگه منو نمی شناسی



..........................................................................



 


 


می شه مثل یک قطره اشک بعضیهارو از چشمت بندازی ولی هیچ وقت نمی تونی جلوی اشکی رو بگیری که با رفتن بعضیا از چشمت جاری می شه



.........................................................................



هر وقت بعد از 120 سال رفتی اون دنیا خواستی از روی پل صراط رد شی بهت گفتن یکی حلالت نکرده .... بدون اون منم که می خوام به این بهونه یه باره دیگه ببینمت



 


 


.........................................................................



فردا روز دیگری است که بی تو


بر عمر تلف شده افزوده می شود


همین روزها


روز رفتن از راه می رسد


و من طوری از خیال تو گم می شوم


که انگار هرگز نبوده ام ... !



.........................................................................



بلوتوث قلبت رو روشن کن می خوام تمام وجودمو برات اس ام اس کنم



مرتضی قدیری



.........................................................................



غربت را



حتما نباید لای الفبای شهری غریب بیابی



و یا جایی



پشت لحظه های آشنا



همین که



عزیزت نگاهش را به دیگری تعارف کند



کافی ست


..........................................................................



 


 


من در غم تو ، تو در وفای دگری.دلتنگ توام ، تو آشنای دگری


.........................................................................



هنوز هیچ واژهای نتونسته عشقو معنی کنه


پس فقط میتونم با دو کلمه نیازمو به تو بیان کنم


دوستت دارم



 


 


..............................



خدایا من را از این که هستم رسوا تر ساز که هر چه کنم برای تو باشد



.



خدایا به داده و نداده و گرفته ات شکر : که داده ات نعمت است و نداده ات حکمت و گرفته ات امتحان



 


 


........................



میخواستم تصویر با تو بودن را نقاشی کنم، دیدم فاصله بینمان در ورق جا نمیشود، کمی نزدیکتر بیا میخواهم با تو بودن را حس کنم



 


 


........................



بودیم وکسی پاس نمیداشت که هستیم، باشد که نباشیم و بدانند که بودیم.!؟!



 


 


...........................



زیاد میشه دیوار اتاقشون پر عکس میشه اما همیشه دلت واسه اونی تنگ میشه که نمیتونی



 


 


...........................



عشق مثل ساعت شنی میماند همان طور که قلب را پر میکند مغز را خالی می نماید.......



 


چطور بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟فکر کنم عاشقانه نبود ولی حرف حق بود...به من سر بزنید



 


.........................



همیشه از شروع تا پایان همراهم باش نه آغازی باش برای پایانم



 


..........................



دوست دارم یه سنگ بردارم و روی اون بنویسم:دلم برات تنگ شده و اونو محکم بکوبونم توی سرت تا بفهمی که فراموش کردن من چقدر دردناکه



 


...........................



انچه زیباست عزیز نیست انچه عزیزست زیباست وتو عزیزترینی



...........................



پس از رفتنت آرزوهایم را دفن خواهم کرد. دفتر خاطراتم را به آب خواهم انداخت و قاب عکس اتاقم را به پستوی زمان خواهم سپرد..


.نبودنت را باور خواهم کرد و اجازه ورود هیچ نگاهی را به رویا هایم نخواهم داد.این را قول می دهم



 


 


........................



عشق گلی است که اگر آن را به قصد تجزیه و تحلیل پرپر کنید هرگز قادر نخواهید بود آن را دوباره جمع کنید.



 


 


.....................



می گویند شیشه ها احساس ندارند اما وقتی روی شیشه ی بخار گرفته ای نوشتم دوستت دارم آرام گریه کرد.



 


 


......................



دوتا ماهی دارم تو تنگ


یکی سفید یکی قرمز


منم برای اینکه همیشه یه یاد تو باشم


رو سفید اسم خودمو گذاشتم رو قرمز اسم تو رو


اما نمی دونم چرا از فرداش رنگ سینه سفیده قرمز شد



 


......................................



محبت درست نشود مگر میان دو تن؛


که یکی دیگری را گوید: ای من



 


 


مرا به نام صدا کن که از تو نام بگیرم


تو وام بگیرم و آخرین نفسم را من از



...........................



 


 


می دونم دوستم نداری حتی قد یه قناری اما عاشقم هنوزم بدون اشتباه نکردم.



 


 


.....................................................



کاش همچون حوا



 


وسوسه دیدن من ،‌ سیب ممنوع تو بود



 


به این امید



 


که شاید به مجازات چشیدن آن



 


به سرزمین یاد من تبعید شوی!!!!



 


 


................................



امشب تو آسمون یه ستاره واسه خودت انتخاب کن.


پرنورترین و بزرگ ترینشون رو.


یه ستاره هم برای من انتخاب کن.


نیازی به بزرگ یا پرنور بودنش نیست نزدیک ستاره ی تو باشد کافیست....



 


 


..................................



لبخند رو لبتیم....


بخند تا فنا شیم.....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد